Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Khamis, 5 Julai 2012

sport day SMK TROLAK









#alhamdulilah la muke dpt diselamatkan dripada 'panahan matahari' yg membolehkan muke menjadi semakin cerah menawan :)



assalamualaikum semua ..  heheh

entry kali ni pasal SPORT DAY .. yezza ,,semalam iaitu bersamaan dgn 05 julai tepat pukul230 ialah ari sukan kat semetro ..moments paling happy ble pasukan kawad kaki rumah kenyalang dinobatkan sbgai JUARA ..yeayyyy :) *chicken dance


 sepanduk umah kenyalang yang direka khas oleh kami :)


jeng jeng jeng ...



pasukan kawad umah kenyalang ..




tersenyum riang :)




with aien ( kasawari )


hahah ..sumpah kelakar ble tgk gambar ni .. mcm alien kembar siam :)
sejujurnya aku xske pkai tdg then masuk dlm baju .. seksisss woo yeksss




kakak ecahhh .. hahah




su,dyan n eiqa :)




with diyana ..



nani,syafiq n alip .. si syafiq ni selalu pijak kasut aq :(




atlet atlet ..



oh my dearest shoes .... :(


walaupun kasut koyak tp at least aku happy sbb menang .. yeayy ..!! najmi ckp dye nak belanje kami .. *double happy :):)

haa,,pasto ade 1 incident lawak timeacara penutup kami kne kawad lg ,then aku nak pg la amek topeng n topi to pasto tgk2 da hilang .. taw x spe ciplak ?? lalala
ce teka ce teka ce teka ..

ORANG ASLI weyh yg amek topeng kami .. haha mule2 kami xpasan,pasto wawan nmpk bdk2 to maen2 topeng kami kat padang ..tehheeee ,,lawak kot ,.taw la topeng kami cun melecun :P
pape pon kira halal jew la ..naseb menag kalo x .. hahah siap korang :P

that all :) tata <3

last pic :



motif ?? BIA AKU SORG JEW YANG TAHU .. :))












Tiada ulasan: