Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Selasa, 3 Julai 2012

HOREY horey

















wiwit ..... * melting tgk gamba akim lelame :) hahah


assalamualaikum ...hye korang korang n korang .. how are you ?? hehe
depend on the tittle la kan ..today aku nak cite pasal satu movie ni .. tajuk dye HOREY HOREY ..
aku sure ramai yang da tengok cite ni kan kan kan?? alalala baek ngaku ^_^..well,aku baru tengok cite ni semalam .. hahah ( agak ketinggalan zaman ) ..to pon naseb baek nadia bagi kalo tidak smapai ke tua aku xdapat tengok cite ni .. weyh ! da la ade akim to.. wuuuuu *genyeh mata
actually akim ni penyanyi favourte aku ..walaweh !! terpikat time dye nyanyi lagu JANJI .. so,for my boyfrend please sing the song for me ,, :)

ok ..cite horey horey ni mengisahkan seorang wanita bertubuh besar yang dinamakan nurul aiman..aiman ni mempunyai badan yg agak gempal dan tidak terlalu cantik ,lurus bendul tetapi berhati baik ..so,dalam diam2 johari (akim) suka kat aiman ni . waww so sweet :)

suatu hari time mak n ayah aiman pg umrah,then nenek dye suruh dye masuk RATU IDOLA ..''what ?? orang gemok masuk ratu idola?? bole menang kew ?? xmalu kew kne kutuk nanti ?? xtakut kne marah ngn mak bapak kew ??'' itulah persoalan yg bermain di fikiran aiman ..TAPI akhirnya dye berkenyakinan untuk join  jgak pertandingan to setelah dinasihati oleh neneknya ...yang paling best skali johari ikut aiman g kl ,wooo *jeles :(

malangnya hubungan akrab mereka tidak disenangi oleh ayah johari iaitu selaku guru kat sekolah dorang ..ayah dye sampai sanggup rampas encet sbb nak pisahkan dorang . kesian aiman taukk !!
n finally aiman telah dinobatkan sebagai RATU IDOLA ..*tepuk tangannnn
normal la to kalo ade someone yg iri hati dgn kemenangan kita especially RITA !! hey what the fish ?? da la gedik ..euww :P yekkksss ..yekksss ..lempang kang tertonggeng terus..hahah ..

menerusi cite ni ,aku selaku pengarah xbertauliah ingin mengomen 1 babak dlm cite ni .. time dorang nyanyi2 then si lelaki tersedar ade 1 excident yg memalukan si perempuan .. eii ,pantang betol ble laki tegor '' weyh bocor '' .. hey,nak kne lempang ?? awak to laki .. xyah nak sebok2 ..pasto si RITA gedik to plak g malukan lagi bdk to.. dah la kaum sendri ,, eii xfhm aku !!
xsuke xsuke xsuke xsuke xsuke !!

ending cite ni johari n aiman da berbaik ..*ehem ehem ehem :)  THE HAPPY ENDING !!!!

Tiada ulasan: