Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Sabtu, 2 Julai 2011

sejarah kami dan badminton ;P

assalamualaikum ..
hyep..hello ..hello ..hello
0genki desuka ????
depends on the tittle la kan...arini aku nak cte skit pasal SEJARAH KAMI BERSAMA BADMINTON ...

semalam iatu bersama dengan 1 julai 2011 ..tepat pada pukul 5 petang ..aku,yat,ecah,ajmal n black men badminton kat sekolah ...actually ni baru first time si MUHAMMMAD AMIRUL NAJMI BIN ROSLI atau dengan nama komersialnye BLACK men badminton...
kami datang sekolah kol 330 sebenarnye ...sebelum to kami wat pew ???
STUDY ONLINE !!! hahaha ...yang si black ni plak xabes2 ngan game..game ..game !!
poker lak to !! haisyh..black3 ...
petang semalm dye sorang jew kaum adam yang ad kat balai seri nlam to ...why ??
lelaki2 zaman sekarang malas nak datag sekolah lagaknye !! myb lorhh :)xpun semakin pupus..hahah

nope la..juz kidding !!
even selama ni budak2 lelaki F5 yang ''merampas'' takhta gelanggang kami to..so terpaksa la berbulan2 kami xmain badminton !! rinduu !! hehehe...so terpaksa la kami datang sebelum kol5...

firstly,aku men ngan yati ..
walawehhh !! penatt siott !
sebab ??
penat kutip bola !!

secondly.men ngan black !
if aku kalah sekali pun 19/22 its ok !!
sebab ??
black men tipu !! dye selalu men depan net ..aku dala lemah skit men depan net ni !!


after that men ngan ecot ...
penat gak laa..tapi sikit
sebab ??
penat gelak ..kihkihkih

then ecot n raje lak men ...
aku ngan yat dok on9 !!

seriusly semalm lawak gila coz first time tgk black men ..fuh !!
dye men cam nak tangkap rama2 jew..dok lompat2...
sebab ??
dye cakap da lama xmen ..heheh
sian sungguh mu !!

then ....kol640,kami pulang !!
hheh..that all ..
toint3

salam..
take care babe !!


Tiada ulasan: