Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Selasa, 28 Jun 2011

kesakitan keperutan =_=

aslamualaikum semua ....
wasuupp .. wasuppp .. wasuppp ....
dah lama aku xon9 kan ... mesty u all sume miss kaw-kaw kat aku ... betol x ????
kalau betol angkat kaki !!!
hahahaha ... tak dew la..guraw jew .. kueng2...
hari ini aku nak cita sikit pasal sorang kawan aku ni...dia ni BESTFREND aku kaw-kaw la...aku sayang dia !!
nama dia nur nazatul ehh...sory3..silap lak..nama dia NURUL HAYATI BINTI MOHD SHARIFF ... dia ni manja sikit taw...heeheh...and then,,selalu sangat segan !!
cam aku la gak...segan plus pluss pluss malu !! hahahah ...



haaa,,ini dia nurul hayati..sebelah dye to yang wat pistol2 to ecah..hehhee ( kanak2 riang )


semalam kan iaitu bersamaan dengan 26/06/2011 ...yati mengalami virus ! nak taw x virus ape ??
ce bace tajuk entry aku ni..hahha...semalam dye kesakitan keperutan ...
sian dye sangat2....xabes2 pegang plus urut perut dye to...
aiceman !!
myb acid nukleik mengikis perut dye to..sebb to la sakit .. KOT !!
haaa,,xpon acid hidroklorik ...hhha..memandai cam doktor bertaraf antarabangsa jew aku ni kan ?? hhhaah....
ehh,,suke ati aku ah !! sbok jew :P

arini kami xbelaja angat coz pagi ad raptai sukan ....sukan nye besok ..tapi aku kena pkai baju kurung !! walawehh ...best plus terbaik sangat2 kan ?? tahniah la kat aku kan !! aku kena bagi hadiah kat para pemenang ,, hee..then,, yati pon ikut aku gak....aku sayang ko yati !! ko da tolong aku walaupun payah nak pujuk ko skit ..kueng2...bukan cam dye to !!!! keras kepala cm batu !! hahaha..da la malas cari gaduh !! dosa !!!
semalam time BM ,kami kena turun padang tapi aku ngan yati dok klas ..yati xtahan da nak jalan...cian dye taw ...bise la to ..wanita ! ceh :) heheh
lagipun yati to nak siapkan chemistry ...
then time PAI..ustaz masuk kejap jew..ngajo po kejap jew ..yela myb ramai yang xde ..berkawad so,,pape hal kena tunggu dorang ....kite kalo nak pandai kew ap kew xbole hipokrik ...!! taw3 ??
pasto time rehat lak aku cari yati tapi xjumpe...MISSSING !!
upenye ecah,aon n nad g anta dye kat bilik sakit ...
one more arini yati tertinggal subjek biology and chemistry ..
bio kami belaja tentang sistem pencernaan contohnye cam usus kecil n function n bla ..bla ..bla



cam gini la ...


chemistry lak kami wat exeriment jew ..tapi kan 50/50 jew ... aku xpaham sangat !!!!!!
help me !!!


******************************************************************************************

hey u all ce tengok blog aku ni ..ad pembaharuan x ?? cantik kan ?? heheh
ni sume diyana yang wat ....THANK LA DIYANA !!!


nur amirah diyana binti abdul halil !! yeah ..terbaik :)

Tiada ulasan: