Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Jumaat, 17 Jun 2011

terlerai suda NORA ELENA :)

hell00
wasuppp..wasuppp bro...heheh
Assalamualaikum kalian semua..ceh !!
wait2...sebelum aku bercerita dengan lebih lanjut pasal Cite NORA ELENA to...
aku nak share sikit ngan korang pasal result PPT...arini baru kua...
em,,secara keseluruhannye..result aku kali ni agak menurun sedikit...
coz PPT ni aku juz dapt no.12/100 lebih...ujian selaras arito aku dapat no.8.
tapi,kalo tengok gred,PPT ni aku meningkat walaupom sedikit...
it's ok..syukur la jugak...

NO.1 ) raja siti fatimah binti raja zainal abidin
2 ) nur farhana binti mat ali
3 ) nurul hayati binti mohd sharif
4 ) mohd fakrul izuddin bin mohd desa
5 ) nur amirah diyana binti abdul halil
6 ) faiz asyraf bin fariddudin
7 ) mohd idris bin abu hassan
8 ) nor farizul hafizi bin hamid
9 ) mohd zulkarnain bin jalani
10 ) nur ain shafiqah binti mohd noor
11 ) nur shafiqah binti mihd anuar
12 ) SITI NURSHUHADH BINTI RAMLI
13 ) xsure
14 ) xsure
15 ) nor izatul nadia binti jahari
16 ) nuraisyah binti jamalluddin

yeah...syukur alhamdulilah....result ini keseluruhan form4...
oke2..congret la kat kawan2 aku yang berjaya to....
I JELESSS TAW X ???

oke2....stop cita pasal ni...
dberbalik kat tjuk entry kali ni....about nora elena !!
aku suka gila cita ni !!
romantik abes laa.....lagipun cita ni diambil dari novel kasih suci ( xsilap eden la )..
ending cita ni best ! xdew la bosan cam kebanyakkan cita yang aku tengok...



nora n seth tan !!



gila encem aaron aziz ni !! aku suka gila watak dye dalam cita ni...fuhh !!cam korea la plak...

kehkeh...dalam cita ni aku benci + meluat tengok yvonce....gedik gila ! menyampah aku tengok..da la seksi..leh mengugat keimanan kaum adam !! eiii !!
da la suka sangat kacau hubungan orang !! u !!..go to hell la !!
hahahah....geram lak aku tengok minah gedik to..tapi naseb baik la lakonan jew...
then aku happy gila semalam,,finally,nora maafkan seth...yeye !!! terharu ! :)
em,,padan muka eid !!
em,,amirpon baik,,naseb bek dye sudi tolong nora n seh.kalo x cmne jadi kat anak mereka...mati ?? oooh tidakkk !!
em,,cam ne ngan adila ?? xdew cita pasal dye pon..aku nak dye kawen ngan amir tapi amir xske dye pon..tapi ngna malik pon ok..
malik to encem gak..baik lak to.....
ngeee :).....


oke laa...malas nak tulis panjang2....
letih tangan eden !
k la..salam
take care :)

Tiada ulasan: