Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Khamis, 16 Jun 2011

k!sah jam baruku ~~


ngeee :) tuan2 dan puan2 sekalian,,,ni bukan jam baru aku erk...contoh jew ni ! haha



wait2,,ce korang try tenung jam ni lama2...cam jam CIKGU JOHNESON ANAK SINDOR kan ?? hahhaaa...skit :)


jeng..jeng...tadi pon aku beli selendang cam ni...jenis kotan..warnw merah + biru


heheh....
assalamualaikum semua....
hari ni aku nak cita cikit,,,,aku baru jew balik dari pekan tadi..then aku beli jam baru coz jam aku da abes batery,,,ayah aku suh ganti batery jew..but aku xnak,,aku nak jam baru gak..hahahahah...so,,dapat laa dengan senang jew....kehkeh
thanz la kat my mom kerana terpaksa melayan kegedikann mengade2 aku tadi..hahahhaa
bukan selalu...
then,,aku cakap la kat mak aku nak beli seledang baru...aku ingat xdapat..last2 mak aku suh pilih..hahahha
alangkah bahagianya hatiku saat itu..ngee :)
thanz mak...sayang mak..muahh :)
bling..bling....

n arini gak besday awex kim hyun jung !!
kehkeh..
HAPPY BESDAY NUR AMINAH AMIRAH DIYANA...
SWEET 16...
yeye,,,,sebaya suda kita !!!

ngee ;)

pagi tadi,time kat sekolah....kami jumpa adik raja....seronok gile..raja la tergedik2 nak tengok adik kesayangan dye to..wuek !
time to kami masuk ps..dye lak dok lua..then ecah,nad n yati ajak kua nak tengok
budak to..then,,raja konon2 nak g toilet...kehkhe...
pasto bile budak to nampak kami nak g kat dye,,dye pon blaa...hahaha
takot kot..upppss ! XTAW LAAA..:)
hahah..xnak la cite panjang2....xdew faedahnyepon....kan..kan ??

ok la....salam
take care :)

Tiada ulasan: