Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Selasa, 16 Ogos 2011

NOVEL again :)


assalamualaikum sume ...
arini shu xtaw nak updte ape so , just nak share ngan korang pasal novel gempak ny ..

terbaik dohh novel ny ..xcaye bace la :)

kat sini ,shu bg sinopsis novel to oke :
hayatilah ... hahaha

( salin dr belakang novel to jew ..hikhik )

PERHATIAN yang diberi Adam Lutfi membuatkan Kauthar mula merindui lelaki itu. Atas dasar menghormati hubungan pelajar - tutor, dia mengambil langkah memendamkan perasaannya sendiri. Sedangkan Adam Lutfi cuba mendekati Nadiha tanpa mengetahui gadis itu sebenarnya mahu mengecewakan setelah cintanya dengan Karl tidak kesampaian.

Tika hati mula bergetar setiap kali mengingati Adam Lutfi, Kauthar mem bicarakan jua soal hatinya. Sayangnya, Adam Lutfi sudah mengikat pertunang an dengan Nadiha. Kehancuran cinta yang tidak berbalas melarakan hati. Dihumban jauh kasihnya yang tidak memberi apa-apa erti lagi.

Pertemuan dengan Kauthar memutikkan bunga-bunga cinta di jiwa Karl. Ketulusan Karl berjaya membuka semula pintu hati Kauthar. Saat Kauthar melakar bahagia, rumah tangga Adam Lutfi pula bergolakan. Tahulah Adam Lutfi yang mana intan, yang mana kaca. Cinta Kauthar ingin diraihnya se mula. Dan Kauthar terpaksa memilih. Jika jatuh cinta itu boleh dirancang... pasti tiada hati yang akan terluka.


kesimpulannye : i like adam lutfi oke !!

2 ulasan:

aiman mania berkata...

jalan cerita pon nampak menarik jew...wauuu!aiman pon lama sangat dah tak baca novel nih.....org llki pon jiwang jugak tau...^^

ستي نور الشهداء‏ berkata...

wee....mmg menarik pon ..try la bace taw ! xrugi pon ..heheh