Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Ahad, 12 Jun 2011

OOHH shawls !!!

assalamualaikum...kehkeh...

arini aku nak cite sket pasal '' shawl ''
what is shawl ??? ngeee :)
shawl ni macam selendang la jugak....men lilit2 jew...
ce korang try pkai,,kompomcun !!
hahhaha,,,
em,,aku suka gila stail HANA TAJIMA N YUNA....
walaupun stail meke to nampak berserabut n cincai but unik !!
ske sangat....bila tah aku sje nak try lilit cm meke,,then aku pun lilit2 la...
upps !! serabai gla !! then,ble nak bukak punya la susa..terbelit sana terbelit sini...last2 aku pkai cam besa jew....tapi tetap membelit2 jgak..hahahha
actually skrang aku dok mengumpul aksesori shawl...:P
sekarang baru ada 5 helai...emm,,of couse aku nak tambah ag !! kehkheh
arito time aku,yati,ecah,k.fitrah n raja g tanjung aku bli 1...warna biru..
walaupun mak aku ckap xsoh nak bli,,aku tetap bli jgak !!
degil kan aku ?? hahha,,
bukan ape,,baru jew mak aku beli shawl kat pekan arto...
whatever laa....aku ni kalo da npk bnda to cun kompom aq nak beli...
shawl to xmahal la...juz RM10...
murah kan ?? berbaloi laa..
then,,,pas seminggu aku beli shawl to,,aku pegi tanjung a with my mom...
nak membeli baju raye....
haaa,,,sbt pasal bju raye....korang wane ape ??
yang aku taw,,ecah wne kelabu2...raje lak wane hitam kelabu2 jgak...yati ? nad ? aku xtaw la plak...meke xbeli ag kot :)
aku lak wane PINK !!
yesss !! wane favourte aku to !....sme ngan mak n adik aku...aku yang pilih kaen to...then,,aku pujuk mak aku bli shawl kat eco...kehkeh..finally dapat gak !
alhamdulila....aq beli fesyen bru kot...cina to cakp shawl to fesyen bru..
ahh,,,lantak la baru kew lama..asalkan aku dapat yang baru !! hahahaha
tapi shawl to mahai skit..RM 15..wane purple tapi napk pink ! ehh,,aku pun xtaw la wne ap to...kaen dye jenis tebal skit n xlicin so snang la aku nak melilit2..hahahaha


simple jew kan...



i like your stail :)

Tiada ulasan: