Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Sabtu, 15 September 2012

"Usaha itu sunnatullah, takdir itu urusan Allah."

Assalamualaikum semua . 

alhamdulilah akhirnya dapat jugak aku meluangkan SEDIKIT masa untuk update something arini . memang xdinafikan sejak nak spm ni aku busy sket  . eh bukan siket tapi banyakkkk ..
aku rasa aku patut lakukan ' something ' sebelum semuanya diibaratkan nasi sudah menjadi bubur . so ,what should i do ? 

adakah aku sudah bersedia  untuk berjuang demi masa depanku ? 

SEJUJUR JUJURNYA saya tidak bersedia lagi . !

so  .........  shu ? 






إِنَّ مَعَ العُسْرِ يُسْرًا Inna ma’al ‘usri yusraa “Sesungguhnya bersama kesusahan itu adalah kesenangan.” Susah dahulu, Senang kemudian.



p/s : doakan saya dapat lakukan yang terbaek spm this year .. kepada sahabat2ku diyana,mey,zairul,wan,yati,ecah,idris,fakrul,nyok n nad peluang hanya sekali , so , jangan sia siakan peluang ini .. GOOD LUCK :) insyAllah kita boleh .! hewhew


Tiada ulasan: