Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Khamis, 19 Julai 2012

hai PAHANG bai PERAK






hey assalamualaikum semua .. eh ,mesti korang pelik kan ble bace tajuk entry ni .. aku nak pindah pahang kew ??  xnak dok perak dah kew ?? haaa jeng jeng jeng..
actually baru2 ni aku balik pahang sebab ade kenduri kesyukuran ..semua kazen balik ,n yang paling bestnye ble aku dpt jumpe kawan lame semua :)) .. yeayyy




tapi naseb baek la sepanjang aku kan kampung,ditemani oleh bodyguard2 terbaruku iaitu MAJALAH REMAJA N NOVEL :)) wuhuuu
actually aq beli majalh ni sbb ade najwa latif n gabungan BIRU + PINK=






hai ,nama saya ZAKWAN :)) em .. ni sape ?? ni adik aku la. ( adik yang xdiiktiraf ) heheh
actually sepanjang aku kat kampung,aku selalu maen ngan dye ..petang2 bawak ronda2,bawak jalan2 then maen2 tocak ngn dye .. heheh
tapi mase ari sabtu to aku xmaen ngn dye sbb busy weyh .. haha busy masak :))




see .. setiap petang aku akan bawak dye jalan2 ..hehhe yang paling aku suka,ble dye nak berkepit ngn aku jew ,,alalala so sweet :)
even ble erra nak bawak dye ,dye nanges .. hheh..JUST ME :) 






haaa..time kenduri arto ,andak cadangkan kami masak arnab .. what ?? arnab ?? siyez aku geli sbnrnye nak mkn arnab tambah2 ag ble nmpak bulu dye yg gebu to ..hewwwwww ,
tapi ble da siap masak,mak suh aku rase ..then ajak aini mkan sekali,pasto aini cakap rase arnab macam ayam tp liat skit .so, aku pon try gigit sket .. hahah 
conclusionnye,arnab itu sedap :)






ija ngn aini selamba jew pegang arnab ..aku ?? oh NEVER !!

ohh ya,,baru2 ni nadia tnye aku mcmne nak masak ayam masak kicap .. hahha rupe rupenye setelah disoal siasat akhirnye dye bgtaw yang pakwe dye suka ayam masak kicap .so dye nak try masak for him .alalala so sweet :) untunglah pakwe dpt rase masakan ko .. hahah




Tiada ulasan: