Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Isnin, 30 April 2012

tahajud :)





~✿>> Di ribaanMu, kata aku : "Aku JANJI, hanya mahu DIAM..tapi, dalam diam-diam yang lama itu, kata aku lagi : tapi Allah, bolehkan aku MENANGIS, sekejap?"

Perasaan dan rasa itu..bila datang menghuni jiwa, rasa TENANG yang amat..walaupun hati sedang SARAT dengan gelisah, letih, terbeban dan segala rasa lain..termasuk dengan rasa-rasa MAZMUMAH, bisikan syaitan atau hawa nafsu yang meliar..

Rasa tenang bila dapat menangis..dapat MENGADU sepenuh-penuhnya, rasa Dia amat DEKAT DI HATI, amat-amat dekat..sesungguhnya, rasa itu bukan datang sentiasa..setiap masa, PAYAH benar menghuni hati..sukar benar mendidik jiwa, MENANGISLAH SEPUAS-PUASNYA, tiada siapa memandang, hanya Dia yang SETIA MENDENGAR..

p/s : Aku MENANGIS di malam yang hening itu, kerana AKU TIDAK MAMPU MENANGIS keranaMU..kerasnya hati ini Ya Allah, MALUNYA aku..RINDU TAHAJUDKU padaMu..

Sahabatku sayang, mari..aku menyeru, aku memujukmu..malam ini, mari bersama-sama dalam TAHAJUD CINTANYA..rasakanlah kasih sayangNya, menangislah sepuasnya..hamparkan segalanya 
hanya padaNya..Dia sentiasa MEMAHAMI rasa hati hambaNya...♥♥

:: TAHAJUD tanda KEMESRAANMU denganNya ::

Tiada ulasan: