Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Rabu, 24 Ogos 2011

DARIPADA diriku KEPADA diriku !!!

AKU SEORANG PELAJAR YANG HEBAT
aku memang HEBAT kerana Tuhan telah menjadikan bahawa manusia dijadikan hebat dan terbaik antara segala makhluk ..aku lebih hebat daripada apa yang ak sangkakan ...ah !!
apa yang orang lain katakan pada diriku semuanya BOHONG belaka ..aku lebih taw siapa diriku !!!
aku HEBAT sebenarnya !!
aku
hebat ,hebat ,,hebat..hebat !!!


CT SHU HEBATTTTT !!!!!


Aku boleh lakukan apa sahja yang aku inginkan ..
nsyallah ...I CAN DO IT !!

I CAN DO IT !!!!!!!!!

ibuku ! ibu ! ibu ! tidaklah kau sia-siakan mengandungkanku sembilan bulan sepuluh hari dengan melahirkan aku dalam susah payah !!

aku berjanji padamu ibu ...
aku tidak akan mensia-siakan dirimu ..

ayah !!
aku taw kau telah bekerja susah payah !aku taw kau telah berkorban segalannya untuk kejayan ku ...aku tida akan memalukanmu ...

ayah ! ibu ! dengarlah janji anakmu !!akan aku pastikan kejayaan milikku ... !!!

Tiada ulasan: