Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Khamis, 28 Julai 2011

kutemui cintamu :)




heheh ..Assalamualaikum :)

em ... disebabkan hari ni cuti so,aku dok pulun nak habiskan novel ni !coz minggu depan da exam ..
seriusly novel ni besstttttt sesangat !!
xcaye ?? ce korang bace ..sumpah best ..!!
BUT novel ni still xleh kalahkan novel :


novel ni terbaik dohh !!
korang da bace ??
kalo blom g la pinjam kat sape2 ..
kompom xmenyesal .heheh

haaa..kat sini aku nak bgtaw sinopsis novel : KUTEMUI CINTA BY NURAQILAH SYUHAIDA ;)

ADAM anak orang kaya memiliki segalanya..namun kerana kurang didikan agama menyebabkan dye terjerumus ke dalam dunia keseronokan..adam memiliki kembar yang bernama yusuf ..mereka memiliki perwatakan yang sangat berbeza bagai langit dan bumi .kelebihan rupa paras yang dimiliki adam memberi peluang kepadanya untuk memperdaya gadis2 ..mulanya dye turut berniat untuk memperdaya NADYA namun tanpa disedari dye mula mencintai NADYA ..NADYA seorang wahasiswi UM ..memiliki perwatakan yang sopan n mukenye sibijik cam '' barbie '' ..malangnya NADYA mencintai HAFIZ ..namun hubungan hafiz dan nadya tidak disenengi oleh adam..lantas perkara tersebut telah membuatkan adam berdendam dengan hafiz ..pemergian hafiz telah mengubah segala-galanya ...adam sedar hakikat diri dan mula berubah ...namun dye tetap tidak pernah berputus asa untuk mendapatkan nadya ..meskipun nadya tidak mencintai adam ..


novel ni pon bestt jugak ~~


novel ni not bad la ..80& best !!! hahah ...
awal2 xbest ..bile da nak abes baru best !!
haisyy MASALAH btol la ( cm fakrul ) !!!


weee ~~
macam mane ??
best kan ...??
bagus..bagus ...


em ..k la ..bye :)

5 ulasan:

Hana teen top berkata...

Nak novel KUTEMUI CINTA..mesti best..huhuhu

fiq. berkata...

Biarlah Ym berbicara, Ym tu ape?

r.a.firdausi berkata...

wa.. orang suke novel byasenye romantik2.. haha..

Cahaya Hidupku berkata...

fiq : YM is yahoo messenger .if x silap lah ..

ct shu :) berkata...

AAH ...ym to yahoo messeger ... besttt :) ce bace