Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Isnin, 30 Mei 2011

'' love is something unexplained,uncuonditional felling that I have juz for u ''
love is feeling that come without I realizing it

hahahahha.....pesal aq bermadah2 cinta ny plak ???
aq da jatuh cinta ??
aisyy.......kalo aq da jatuh cinta pun salah kew ?
em,,actually aq xtaw la skrng ny aq nk ckp cmne....
AQ TAKOT !!!!!!
BLE AQ WAT KENYATAAN TO DYE AKN PERLI2 N THEN KUTUK2 AQ.....
sbb to la aq xnk...! fham !!
one more,,aq xske kne mara ok !!
so,,,aq da fkr masak2..ceh !
aq xmau ckp pape !
it better right ???

huh....

td bru jew aq bce 1 post ny......n ble aq bce aq taw dye mara n xske !!
y ???????
hishh,,please laaa !! y dye wat cmto ?? haruskah !
arghhh,,aq da ase serba slh da ny !
HELPP ME !!!


I smile with whom i like..
I cry for whom i care..
I share with whom i really like..
I laugh with whom i enjoy..
I care only to those whom i never want to loose ..!!

HEHEH........da la,,mls aq nk ckp bnda ny lg !
FEDUPPP..FEDUPPP.. N FEDUPPPP !

Tiada ulasan: