Foto saya
Every heart has a story to tell . And This is mine ♡

Sabtu, 19 Mac 2011

kekas!h sejat! :)

saya sedih tengok ...... saya
tak tido,tak makan
sbb study 24 jam jew
saya pon mcm to gak
kekadang ad masalah
dye tanya apa ubatnya
saya pon bacekan dye surah2 AL - QURAN
untuk penenang jiwa
semoga dye lbh cintakanNYA n saya :)
kdg2 saya kol dye
sy teman dye berbual,gelak tawa n guraw senda sama2
sy bahagia ble bersamanya

saya gembira ble tgk ...... saya
selalu pesan mcm2
makan,minum,belaja elok2
nanti bila shu sakit
susah hati katanya
tapi ble tgk flem bola sma2
bangunlah solat asar n magrib
dye xkata apa pon
berdosanya sayaaaaa :(

kesimpulanya,
saya mmg sayangkan dye
nk jmpe dye,nk lpak ngn dye selama-lamanya
di dunia n akhrat terutamanya
bhagia selamanyaaaa :)
semoga kami sling mengingati......
dosa sendri pon rasanya x tertanggung
apatah lg nk tangung dsa dye plak lpas ny ( dye cakap)
smoga kami akn menginsafi dri kami
ya Allah
ampunkanlah dosa kami
panjangkan la umur kami
doakanlah agar hubungan kami kekal selamanya .........
hingga akhir hayat
sya sgt sayangkan dye...........

'' andai cinta dye bukan milikku...aku relakan dye pergi......namun jika sememangnya dye ditakdirkan untukku...janganlah biarkan aku di tinggal sepi :) ''


 

Tiada ulasan: